24 februari 2009

Dagssummering

Jag har spenderat en stor del av dagen med att plugga... på ett tal! helt i onödan. Jag missuppfattade ekvationen så jag har letat runt i boken och på internet efter hjälp om hur man ska lösa det. Sa var det egentligen ett jättelätt tal. Irreterande...

Dagens mat:
Frukost: En skiva fitnesbrot med velami och tomat.
Lunch: Havregrynsgröt med kanel, valnötter och sojamjölk.
Mellanmål: En stor kopp kaffe med lättmjölk, en mandarin, ca en valnöt.
Middag: Grönsakslasagne (bilden). Den va jättegod och familjen gillade den :) Till den hade jag machesallad och babyspenat.
Kvällsmål: En banan och ca 3 valnötter och en kopp grönt te med citronsmak.

Träning:
Ingen, är sjuk :(

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 22:43 detta:

    Ser ut som att du har ätit bra i alla fall:)

    Svar: Tackar!

    Ja men dom ska inte sitta bakom en skärm och tro att dom kommer undan med det:P

    Okej, jag gillar inte mandelmassan och tycker att grädden bli för mycket:P

    Jo det är sant men det är kul om kilona minskar också:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 25 februari, 2009 12:00 detta:

    Grönsakslasagne lät mycket gott!
    Usch jag tror jag har gått och blivit lite småsjuk också... Ont i huvudet och snorig som tusan :/har druckit massa b-vitamin o käkat c-vitamin nu och hoppas det hjälper lite!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)