06 februari 2009

Det blev lite handlat


Jag var på The Body Shop och köpte läppstiftet i mitten, alla tre är jättesnygga men det passade mig bäst tror jag. Kanske att jag köper det ljusare också om jag har råd längre fram. Just nu kostar de bara 95 kr st och så hade jag 50 kr i bonuscheck så jag fick det för bara 45 kr :) De är inte helt täckande och lite glittriga och fina :)
Jag köpte body buttern till mamma också + att Mattias köpte en duschkräm i samma serie till henne.
Jag köpte också tre plagg för 19-29 kr/st på Gina Tricot, billigt och bra :) Har tyvärr ingen bild än...

De har fått in ett nytt body butter på The Body Shop som doftar hallon. Den luktar verkligen nyplockade hallon, synd bara att jag redan har en oöppnad bodybutter hemma annars hade jag köpt den. Den kommer jag iallafall köpa nästa gång! Helt underbar!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)