09 februari 2009

En för god helg...


Det har blivit alldeles för mycket onyttigheter i helgen. I fredags så va jag ute med tjejerna = alkohol och mc donalds...
I lördags så åt jag en massa popcorn och ganska mycket choklad, vilket jag inte ätit på länge! Igår så fyllde mamma år, så det blev tårta och kakor... jag som hade ett väldigt sötsug åt alldeles för mycket! På kvällen så åt vi ost och kex, plus att jag hade köpt naturgodis eftersom jag trots allt tårtaätande fortfarande var sötsugen! Dessutom så fyller Mattias morfar år idag, så det belv ännu mer fikande... idag tränade jag iallfall också, men det kändes att jag inte ätit så nyttigt i helgen, jag orkade inte alls lika mycket som vanligt!
Det kommer inte bli kul att väga sig imorgon.... :S

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 10 februari, 2009 08:33 detta:

    I know the feeling! Min våg var inte så gullig mot mig igår och jag har haft en liknande helg :P
    Hoppas det går bättre åt dig ;)

    Btw, en sån där tårta har jag hemma i frysen för tillfället ;P

    Kram  

  • Anonymous Anonym skrev 10 februari, 2009 11:11 detta:

    Då var vi två! =P

    Blir en skräp-, våg- och kcal-fri vecka nu. Väger och mäter fortfarande maten, men fokus ligger på vad jag äter och att äta frukost, lunch, middag och 2-4 mellanmål/dag och hålla mig bort från allt vad skräp heter då.

    Let's go! ;D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)