26 februari 2009

Fattig...

Igår fick jag räkningen på försäkringen på bilen, ca 2 700 kr i halvåret ska jag betala för min lilla Felicia... Då är ändå bilen pappas bil (vi skriver över den på mig när jag flyttar, så länge jag bor hemma så säger trygg hansa att det är okey att den står på pappa) och han är ganska högt upp i bonusklassen med tanke på att vi har alla försäkringar hos Trygg Hansa... Jag tycker att de borde väga in hur ofta man servar bilen och så... Jag är jättenogrann med bilen!


Här ser ni rosa gallret jag och Mattias har satt på framtill :) Sen har jag namndekal på sidan som man ser lite av på bilden.

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 februari, 2009 18:46 detta:

    Åh tråkigt att pengar bara försvinner åt "ingenting". Men du har världens sötaste bil i alla fall:D

    Svar: Ja visst var de underbara:)

    Nej inte jag heller men snart har jag 400 poäng på gratismakeup i alla fall:) Men så många är ju redan medlem också så det är svårt.
    Jag har i alla fall klickat i menyn och läst;)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)