18 februari 2009

Fika

Idag har jag varit och fikat med Emelie och Sara. Sara är bara här ett tag för hon pluggar i annan stad annars, så det va jättekul att träffa henne :) Emelie och jag gav henne en försenad födelsedagspresent och skickade med en till Bella också.

Innan dess har jag också hunnit med att vara i skolan i näctan 4 timmar. Jag va uppe redan vid 6 imorse så jag är helt slut nu trots att jag druckit 2 stora koppar kaffe idag för att hålla mig vaken.
Tyvärr har jag inte hunnit plugga så mycket, dte går så segt när man är trött.
Nu måste nog Mattias och jag sticka iväg och tvätta min bil så att mekanikern kan se alla delar imorn... måste nog köra en runda också så hon har lite batteri.

Kom på att jag glömt att lägga upp dagens mat väldigt länge nu... inte bra. Det är bra att kunna gå tillbaka och få lite tips + att ha lite koll på hur mina matvanor förändras när jag har mycket att göra å så... Jag är en riktig stress och tröstätare tyvärr!Så dagens mat:
Frukost: Två skivor fitnesbrot med edamerost och gurka och en kopp grönt te med citonsmak.
Lunch: Havregrynsgröt med soyamjölk, solrosfrön och kanel.
Mellanmål: Två stora koppar kaffe med röd och blå mjölk.
Middag: Fullkornsspagetti med pesto, färsk bladepenat och coctailtomater.
Kvällsmål: Får vi se vad det blir...

Jag kan fortfarande inte träna! Sitter här rastlös men jag kan inte ens gå en promenad... gick ju en igår och då blev jag sämre i ryggen idag. Om det inte har gått bort nästa vecka tycker mamma att jag ska gå till en sjukgymnast... hon har nog rätt i det.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)