18 februari 2009

Garderob <3

Jag funderar på att köpa mig en ny garderob (när jag har råd). Det här är IKEAs serie STOLMEN som Mattias har klippt ihop en bild med hjälp av bilder från IKEAs hemsida. Tror den garderoben kommer vara bättre än den lilla jysk garderoben jag har idag... man får inte plats med nåt i den och inte kan man hålla ordning. Stolmen kan man också se sina skor i :) I min nuvarande garderob ligger de i en hög på en hylla...
Nån som har stolmen? Är den lika bra som den ser ut? Det är ju ganska mycket pengar...

Nu har jag lämnat in bilen... Jag är så fjantig och tror alltid att någon ska förstöra min bil när jag inte håller koll på den. I vanliga fall parkerar jag så att hon står 20-100 m från mitt fönster. Så kan jag hålla koll :P

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 19 februari, 2009 09:48 detta:

    Ha en bra dag babe :-)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)