21 februari 2009

Härlig kväll

Kvällen igår blev jättelyckad! Emelie och jag åkte in till stan och handlade mat som vi sedan åt hemma hos honom. Jag köpte en färdig sallad med bulgur och falafel och de gjorde pasta med nån grädd och köttsås.
Sen kom Malin och de andra, men de han inte vara där så länge innan vi var tvungna att ta en taxi till 360 för att hinna in innan vi skulle behöva betala.
På 360 hade vi jättekul som alltid! Träffa massa människor man känner å så. Jag var helt förvirrad, pratig och konstig hela dagen igår så när jag hade druckit lite blev jag nog ganska lustig....

En jättegod juicedrink vi gjorde :)

Tjejerna inne på toan på 360 :P

Emelie och jag

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 21 februari, 2009 14:41 detta:

    Vilken mysig kväll du såg ut att ha:)

    Svar: Jodå det är för gott:P

    Okej, ja jag är inte så rik jag heller nu men behöver nya hårprodukter så jag får minska ner på något annat.

    Ja 600 är mycket pengar faktiskt. Jag har inte heller råd med något så dyrt nu:/

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 21 februari, 2009 17:49 detta:

    Så härligt att du hade en bra kväll med vännerna:) Ja melodifestivalen är annorlunda men det ska bli skoj, mestadels nästa vecka :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)