19 februari 2009

Helt slut!

Jag har suttit och pluggat ända sedan jag gick upp (alldeles för sent vid 10...) och nu tror jag äntligen jag är klar! Vi får se vad de andra i gruppen säger, det kanske blir mer pluggande senare.

Så nu ska jag väl ta och göra mig klar... om jag nu ska ta och åka hemifrån, borde väl plugga lite mer. Jag ligger som vanligt efter med att läsa och göra uppgifter i boken.

Jag är väldigt spänd på vad mekanikern har att säga om min bil... är rädd att det ska vara något stort fel som kostar massvis att reparera... Då måste jag nog ställa av henne ett tag :(

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 19 februari, 2009 16:56 detta:

    Sitter oxå med pluggande en tid till ikväll sen hela morgondagen. Går trögt men ska lämnas in imorgon sen är det helg :)  

  • Anonymous Anonym skrev 19 februari, 2009 17:05 detta:

    Hoppas bilen och mekanikern är snäll!:)

    Svar: Ja absolut, men jag trivs i solen också för jag älskar värme:D

    Lika här, eller som är väl mellan 13 och 18 men beter sig som 14 hela högen:P Därför har jag inte myskläder om jag ska visa mig mycket, men som du säger bara handla eller kanske gå utmed hunden då duger det:P

    Åh tack:) Nej hon hatar vintern och på sommaren ligger hon och steker på gräsmattan;P Perfekt hund!

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 19 februari, 2009 19:57 detta:

    Svar: Precis så säger jag med. Eld är hemskt obehagligt! Hoppas vi slipper det i framtiden.

    okej tråkigt att bejöva lägga ut såpass mycket också men tur det inte var värre:)

    Haha ja hon är smart:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)