25 februari 2009

How young can I get

Jag funderar på om jag ska se på "How young can I get" på 3:an som börjar klockan 22.00... men jag ska ju upp innan 6 imorn så jag borde väl egentligen sova... tror inte jag kommer somna än ändå så jag kanske tittar. Sov ju så länge imorse.

tv.nu s beskrivning:
Brittisk reality från 2007. Hur långt skulle du gå för att bli ung på nytt? Nicky Taylor är beredd på att ta till extrema åtgärder för att vrida tillbaka klockan och utforska hur långt vi - och skönhetsindustrin är beredda att gå för att hitta ungdomens källa. På bara sex veckor ska 41-åriga trebarnsmamman Nicky från England testa alla produkter som finns tillgängliga på marknaden, från de senaste mirakelkrämerna till nedfrysning i 150 minusgrader, botox och magplastik. Nicky drar sig inte för något när det gäller att återställa kropp och ansikte till sitt forna tillstånd, innan rynkor, gäddhäng och bilringar gjorde entré. Men fungerar de verkligen, eller är de bara skönhetsindustrins försök att tjäna pengar på vår besatthet av ungdom?

Jag svarar snart på kommentarerna! Måste bara duscha...

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 februari, 2009 11:12 detta:

    Jag vet inte om du fick mitt svar? Det blev sidan kan inte visas när jag skickade kommentaren?

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 26 februari, 2009 13:03 detta:

    Tack så mycket :)  

  • Anonymous Anonym skrev 26 februari, 2009 13:56 detta:

    Svar: Okej krånglade väl då:P

    Men de flesta är nog redan medlem på alla gratissidor, vem vill inte ha hem gratis prylar lixom:P

    Lika bra det så att inte tandläkaren blir sjuk:P

    Absolut, jag har en tendens att skjuta upp pluggandet och blir stressad för att jag int ehinner plugga klart när det närmar sig:/

    Alla har vi våra favoritbilder på oss själva:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)