10 februari 2009

Isigt

Det är ett tjockt lager is överallt som ni ser på bilden! Jag höll på att rasa mer än en gång på väg till jobbet.... sen hämtade min snälla kille mig så jag slapp gå hem på det :) Men hade kanske behövt motionen....

Dagens mat:
Frukost: Två skivor "Österskärslimpan" från bageri "Brothaus Moberg". De har jättegoda och nyttiga tyska surdegsbröd och tyska specialiteter :) Österskärslimpan kan man bara köpa på mitt jobb. På dom hade jag edamerost och gurka.
Mellanmål: En kopp te, en kopp kaffe med grön mjölk.
Lunch: havregrynsgröt med solrosfrön, linfrön och soyamjölk light.
Middag: Vegetarisk Delikatesspytt från Felix med inlagda rödbetor.
Kvällsmål: En apelsin, te och lite valnötter.

Dagens motion:
Promenad till tåg och jobb bara....

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 10 februari, 2009 22:24 detta:

    Sv: tackar tackar! Din var också fin. Något mer avancerad! :D

    Soori.blogg.se  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)