05 februari 2009

Kickboxning

Ikväll ska jag och lillasyster iväg på kickboxning, ska bli kul att prova :) Det verkar vara väldigt bra träning med tanke på att "lätt kickboxning" i 50 min ska förbränna 376 kcal...

Så här ser mitt träningsschema ut för veckan. Det är två pass imorgon eftersom jag tänkte fråga min bästa kompis Emelie om vi ska ta och gå till 360... då kan det behövas lite träning innan så man kan dricka lite.
Jag kanske tar bort passet på söndag, mamma fyller år då så det kan bli att släkten kommer och fikar just då... kanske får ta och gå och gymma lite tidigare på dan istället.
Passen är en timme, men lite tid går ju till att vara still och till att stretcha.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)