27 februari 2009

Kung fu Panda

Jag har precis tittat på Kung fu panda med familjen, den va ganska bra men det finns bättre filmer. Väldigt söt i alla fall med ett fint budskap :)

Mattias är på 360 med sina vänner, jag kunde inte följa med eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon plus att jag fortfarande är sjuk. Jag städade rummet idag och det kändes som att jag sprungit ett maratonlopp! Då har jag inte ens damsugit... det får Mattias göra när jag jobbar imorgon. Nu ska jag nog sitta och kolla runt lite mer här vid datorn sen blir det att göra klart kläder och så till jobbet imorgon och läsa Glaze som jag inte han göra igår :) Ganska skön kväll.
Gör ni något kul?

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 27 februari, 2009 22:56 detta:

    Jag tycker Kung Fu Panda var en söt och lättsam film, det finns absolut bättre, men lite kär blev jag allt i filmen! ;)

    Jag har ätit godis och insett att jag inte ens tycker om lösgodis. Så ah, så kul var det :P Men Colazero gillar jag iaf! Kollat på letsdance, pluggat, käkat middag, haft lite kort besök av en vän... Så har min kväll sett ut =)

    Hoppas du får en bra morgondag trots att du ska jobba.  

  • Anonymous Anonym skrev 27 februari, 2009 23:17 detta:

    Usch, det måste vara så jobbigt att vara flygrädd! Jag som älskar att resa och villse hela världen hade inte klarat av att vara flygrädd. Men det är ett väldigt fint land men Nyz Zeeland är finare. Så sjukt fina vyer där!  

  • Anonymous Anonym skrev 28 februari, 2009 07:45 detta:

    Bor din kille hemma hos din familj?:)

    Svar: Det hoppas jag med:P

    ja vi skulle behöva mer tid här i världen:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)