16 februari 2009

Måndag igen

Helgerna går så fort! tycker det nyss va fredag...

Idag har jag varit i skolan länge, ca 8-15 + en timme dit och hem. Det låter inte så länge, men på universitetet är det länge för man har så mycket att plugga hemma också...

Jag tror inte att det blir någon träning för mig idag, jag har fortfarande ont i ryggen så jag vågar inte riktigt träna :/

Tyvärr han jag inte förbi mekanikern idag för att prata om min bil, måste ha en genomgång på den och jag är tyvärr inte så kunnig om sådant... Ska försöka hinna med det imorgon.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)