22 februari 2009

Mera frossande


Det blir lite mer onyttigheter, jag blir alltid så sugen när jag har varit ute på fredagen. Jag vet inte varför det håller i sig hela helgen... Så snart ska Mattias och jag kolla på "In Bruges" och äta lite chips och dip.

Hos min moster så blev det två sorters tårta och egenbakta kakor. Jättegott :) Så inte behövdes det någon lunch idag :P Och till frukost blev det resterna från middagen igår: potatisgratäng med kidneybönor, sallad och bearnaisesås :) Mums detta är en mycket god dag :)

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 22 februari, 2009 18:01 detta:

    Men söndagar är till för att gotta sig lite:P

    Svar: tack så mycket:)

    Blir det rea så kommer väl jag handla också;P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 23 februari, 2009 09:52 detta:

    Hej! Nu lever jag igen =P
    C-uppsatsen får dra ut lite på tiden, blir tyvärr inte klar till onsdag. Måste, ska och vill satsa på min hälsa nu och inte bara pluggandet. Jag har svårt att göra båda samtidigt, lite synd.

    Det är konstigt att man alltid är så sugen dagen efter. Är väl kroppen som saknar några väsentliga vitaminer eller liknande...  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)