26 februari 2009

Nödvändig shopping

Mitt sminkborttagningmedel har varit slut ett tag... känns inte så bra att tvätta bort det med vanlig tvål så idag åkte jag och köpte Camomill sminkborttagning på The Body Shop, den bästa och mest dryga sminkborttagning jag provat. Jag passade på att köpa en ansiktsrengöring också när jag ändå var där. Känner att jag behöver det när jag tränar. Har inte provat det förut så vi får se hur det är :)
Som ni ser på bilden så blev det två tidningar också :P

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 26 februari, 2009 19:32 detta:

    Bara roliga saker:P Synd att tidningar blir lästa och sedan liggeroch dammar:/

    Svar: Nej inte jag heller men man kan ju prova i alla fall:P

    Ja jag förstår det:/

    Okej vad kul:) Där går det trögt för mig;P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)