06 februari 2009

Nu e det klippt

Äntligen har jag klippt mig! Som ni ser på förebilden så va det verkligen på tiden.... för länge sedan.
Jag är jättenöjd :) min frisör är så duktig och snäll, Synd bara att jag aldrig kan styla det så fint som hon gör, tyvärr snöar det ute så frisyren är inte lika fin som den va hos frisören, men mycket finare än vad jag kan få till den själv ändå :P
Jag är inte orangehårig som förebilden visar och efterbilden visar för vitt/grått. Det blir väl så när man inte har en riktig digitalkamera utan får använda mig av mobilkameran.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)