05 februari 2009

Produktiv dag

Jag är ganska nöjd med vad jag har hunnit med idag, dataövning i skolan + lite extra grupparbete efter. Efter det har jag hunnit städa hela rummet, lagat middag och tränat. Jag har till och med hunnit med att se på "Du är vad du äter". Jag älskar det programmet, Anna Skipper är hård men hon är duktig. Det va intressant idag eftersom det inte handlade om vikten, utan om psykisk och fysisk hälsa. I det här avsnittet var det Sanna Bråding som skulle försöka reda ut sitt liv.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 06 februari, 2009 07:17 detta:

    aa det måste du det är super gott :)

    allt bra med dig då?:D  

  • Anonymous Anonym skrev 06 februari, 2009 08:19 detta:

    Ja, det (Du är vad du äter) var lite annorlunda mot vad det brukar vara. Det är ju alltid trevligt för hälsa handlar ju inte bara om vikten.

    Vägde mig idag och fick precis de siffrorna jag förväntat mig: 62 kg, vilket är 0,3 upp sen förra veckan. Men nu ska jag inte äta dåligt mer än idag på kvällen/natten och jag har börjat äta mer. Målet är att gå ner 0,5 kg/v då väger jag 54 kg i slutet av maj =D  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)