23 februari 2009

Sanningen bakom size zero

Klockan 22.00 börjar "Sanningen bakom size zero" på 3:an. Det ska jag kolla på, intressant att se hur kändisarnas extrema bantning egentligen påverkar kroppen.

tv.nu s beskrivning av programmet:
"Brittisk dokumentär från 2006. För att undersöka farorna med dagens besatthet av bantning, underkastar sig Louise Redknapp ett experiment för att gå ner till storlek 32. I processen får vi veta vad som krävs och vilka hälsorisker det innebär. Experimentet börjar med en tur till "Bootcamp Barry", Hollywoods militärinspirerade diet- och fitnessguru. Louise påbörjar ett plågsamt diet- och träningsprogram, som noggrant följs upp av en nutritionist som belyser farorna och bieffekterna med den strikta dieten. Här får vi se intervjuer med olika människor som blivit påverkade av smaltrenden, och programmet avslöjar de riskabla effekter som extrem bantning har på kroppen."

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 23 februari, 2009 22:07 detta:

    Härligt att du skaffat RSS på bloggen nu! Har lagt till dig i mitt "övervakningsprogram" nu :)
    Sitter och kollar på det programmet nu som nyss börjat, ska bli intressant!
    Hoppas du har haft en bra måndag.  

  • Anonymous Anonym skrev 23 februari, 2009 22:30 detta:

    Fan jag har missat halva. Men jag får nöja mig med sista halvan av programmet:)

    Svar: Jaha okej, kanske ska prova det nästa gång då:)

    Haha såpass:P Ja men om du lägger in en bild så kanske du får mer motivation om du ska bevisa för fler att du ska klara det:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 23 februari, 2009 23:10 detta:

    Tack snälla du, ja jag gillar också den mörka som fan, men detta också, tar nog bara lite tid att vänja sej :-) Haha, min bil blev typ lika smutsig igen av allt slask på gatorna.  

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 11:11 detta:

    sv: men filmen är ju så grym! ska sälja honom p.g.a att jag vill satsa på hoppningen och han är för rädd om sig.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)