24 februari 2009

Semeldagen :)

Får se om det blir nån semla senare... är inte så sugen på det just nu.

Jag sitter och pluggar, försöker fatta hur man skriver in nedsänkta nummer på miniräknaren... Mattias har iallafall kommit hem nu och försöker hjälpa mig.

Imorse vaknade jag med halsont, så jag han träna en dag innan jag måste ha uppehåll igen! kul...
Idag har jag lite träningsverk... fastän jag inte tränade jättehårt igår men det va ju rätt länge sedan jag tränade sist. Jag känner mig iallafall lite mjukare i kroppen när jag tränat. Får så ont i alla leder när jag inte tränar, speciellt när det är kallt.

Vågen visade +0,4 kg imorse så jag är inte direkt på väg mot att komma i mina byxor... :/ Får se om jag vågar ta en bild sen på de onkäppbara byxorna... kan vara bra motivation :P

Tv programmet igår va väldigt bra, det var intressant och läskigt att veta hur mycket kroppen påverkas av att vara så smal.

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 15:30 detta:

    Semlor är ingen favorit hos mig heller:P

    Svar: Ja det var intressant att se det lilla jag såg faktiskt!
    Lycka till med motivationen, hur många kg är det du vill få bort? Själv vill jag få bort mellan 3-5 men det är ju omöjligt:S Kommer nog aldrig lyckas:P

    Koftan är underbart mysig faktiskt:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 15:48 detta:

    Jag ska försöka att inte äta någon ;-)  

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 16:38 detta:

    Det blir ingen semla för min del heller. Har godislöfte.  

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 18:13 detta:

    Haha :-) Åh vad gott med semla, jag ville köpt det idag ju men glömde av det innan & nu orkar jag inte ge mej ut igen :-P  

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 18:19 detta:

    +0,4 är inte så mycket. Tar du igen snart! =D

    Nej, någon semla blir det inte för min del. Men så är jag inte så förtjust i vare sig grädde eller den där massan så det är kanske inte så konstigt =D

    Ja, programmet om size zero är verkligen jätteintressant. Jag har sett det någon gång innan. Försökte titta på det igår men jag var för trött så jag somnade. Lite synd för det är verkligen intressant, hade gärna sett det igen.  

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 20:29 detta:

    sv: jo men jag får väl tänka på karriären först ;P  

  • Anonymous Anonym skrev 24 februari, 2009 21:02 detta:

    Inte kul att du börjar bli sjuk igen! Att vara motiverad är alltid bra om man vill gå ner i vikt, det viktigaste är dock att se fram emot en belöning och även en förändrad livstid!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)