02 februari 2009

Shoppat

Igår satt jag och skulle beställa en födelsedagspresent till mamma, det fick bli "Kérastase Elixir Oléo-Relax". Eftersom mamma har väldigt torrt och svårformat lockigt hår så tyckte jag att den lät bra.
Eftersom jag ändå skulle beställa så passade jag på att köpa "osis - dust it" till mig också :) Jag hade tämkt att köpa den som delmålspresent när jag nått ner till 63 kg, men eftersom jag ändå skulle betala frakten för mammas present så passade jag på att beställa den nu. Jag kan behöva lite hjälp att få volym på mitt alltför långa hår... kanske kan klippa mig nästa månad. Har det som belöning vid 64 kg, får se om jag klarar av att vänta tills jag kommer dit.

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 02 februari, 2009 16:41 detta:

    Det är för lätt att äta helt enkelt ;D

    Hmm... blogg.se krånglar lite ser jag nu. Hur kunde jag missa det igår? Ser bara kommentarerna om jag tittar i min blogg och inte när jag är inloggad. Förutom din sista... Strange =/

    Body är en tidning för folk som vill bygga muskler. Mest pojkvännens tidning. Massa muskelösa killar, men även en del vältränade tjejer, mest fitnessbrudar som tur är; bodybuilder tjejer är inte allt för snygga, tycker inte jag. =P

    Ja, har samma problem med mina belöningar. Kan jag verkligen vänta så länge innan jag får de jag bestämt??? Kan ju inte skynda på viktminskningen för då blir det bara blaha blaha med den. Aja, man kan ju unna sig det för att man varit duktig med något annat med kanske... Tål att tänkas på ;D  

  • Anonymous Anonym skrev 03 februari, 2009 18:07 detta:

    Haha, klart vi får unna oss lite. Iaf när det gäller sånna saker =D

    Såg när jag loggade in på blogg.se idag att de hade uppdaterat kommentarerna igår. Så nu är dem tillbaka, skönt =)

    Har varit duktig idag med träningen. Känns så bra. Missade dock att försöka fixa en intervju (skolgrej). Men det fixar sig alltid, tror jag =P

    Sitter just nu och hoppas på att pojkvännen ska komma hem snart. Vill inte äta själv =(

    Bye bye, kram!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)