15 februari 2009

Söndag

Jag ska snart göra mig klar för jobbet, börjar två...

Kvällen igår blev mysig :) Middagen vart okey, även om jag hade velat ha lite mer färg på den. Efter det så körde Mattias och jag och hyrde film och köpte för mycket godis... Jag som inte ska äta det! Från imorgon har jag godis, kakor, chips, tårta och glassförbud till påsk.

Min bil har laddat ur!!! Igår så gick startmotorn många varv, men sen så va elen slut. Hon gillar verkligen inte kyla... Imorgon måste Mattias och jag åka ner till verkstaden och fråga vad han tar för att göra en helservice, min bil har bara gått ca 4000 mil, men hon fyller ju 9 i år så det kan vara dax ändå... Jag ska nog ta och göra ett inlägg och visa lite av mina planer jag har med min bil.
Jag ärvde "henne", en Skoda Felicia 1,3 Lxi -00 när min mormor dog för 3,5 år sedan. Men jag har bara haft henne sedan jag tog körkortet för 2,5 år sedan.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 15 februari, 2009 12:38 detta:

    Hoppas det går bra att jobba. Vad jobbar du med?
    Jag vill åka skridskor men det verkar inte vara någon som vill göra det med mig...Sambon har inga skridskor så han kan inte följa med och de flesta av mina vänner är för bakfulla! men ut i det superfina vädret skall jag i alla fall!  

  • Anonymous Anonym skrev 15 februari, 2009 14:44 detta:

    Svar: Jo det var skönt att komma ut faktiskt och bara sitta och drömma:P

    Ja gud ja, skulle kunna göra vad som helst utom att sitta i telefon och ringa upp folk.

    Jadå det hoppas jag med:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 15 februari, 2009 16:07 detta:

    Ja jag hoppas också att salvorna hjälper, nästan 600 spänn fick jag betala för dom så fan om dom inte funkar nu.. :O  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)