17 februari 2009

Stressad och förvirrad

Jag har så mycket jag vill och måste göra! Men just nu sitter jag bara helt förvirrad och stirrar på skolböckerna och det stökiga rummet... tyvärr har jag lite svårt att fixa i rummet eftersom jag fortfarande har ont i ryggen. Det gör väldigt ont när jag böjer mig. Så det blir ingen träning idag heller :/

Idag har jag varit i skolan 10-12 på föreläsning, självklart hade jag råkat skriva ut anteckningarna till fel föreläsning...
Efter det så hoppade jag tåget i centrum och beställde service till min bil. Det kommer kosta mellan 1100-2200 kr... kul. Nu ska hon in på torsdag iallafall. Sen ska jag till tandläkaren nästa fredag, jag kommer inte ha så mycket pengar att leva för denna månad :/

Efter det så gick jag en promenad i solen med mina kompisar Emelie och Malin och Malins kille. Malin är bara hemma till på lördag, sen åker hon och killen tillbaka till England igen :/

Etiketter: ,

7 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 17 februari, 2009 17:37 detta:

    Inte roligt med bilutgiften... :/
    Kan du inte fixa RSS på din sida då? :) Blir så mkt enklare för alla att följa!  

  • Anonymous Anonym skrev 17 februari, 2009 17:39 detta:

    jobbigt att ha lite pengar:/

    Svar: ja bilden fungerar i alla fall:) Men inte datorn:(

    Ja det har dom faktiskt:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 17 februari, 2009 17:52 detta:

    fin blogg, ta det lugnt bara så ordnar det sig. jag har också tokstökigt rum :S  

  • Anonymous Anonym skrev 17 februari, 2009 18:46 detta:

    fin blogg!  

  • Anonymous Anonym skrev 18 februari, 2009 13:13 detta:

    Skönt med en promenad i det fina vädret.  

  • Anonymous Anonym skrev 18 februari, 2009 17:13 detta:

    Ja, vore verkligen toppen om han fixade det, blir lättare att hålla koll på din sida då :)
    Var riktigt kul att träna idag, fick vara PT till min kompis som tränade för första gången på gym på typ 10 år :P hihi!
    Men i kväll ska jag unna mig lite vin!  

  • Anonymous Anonym skrev 18 februari, 2009 17:24 detta:

    Svar; Ja hoppas det fortsätter sköta sig!:P

    Ja tyvär är det grymt dyrt men med lite slingor kommer man i alla fall långt. Man känner sig lixom lite mer sommrig och fin;P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)