15 februari 2009

Styling


Här är lite saker jag skulle vilja köpa till min bil. Uppe till vänster ser ni den bakre kjolen jag vill ha på bilen, uppe vänster är en vinge som jag tror skulle se lagom ut på min bil. Nere till vänster är fram och sido kjolarna jag vill ha och till höger är baklampor :) Tyvärr skulle allt det kosta mig nästan 9 000 kr :/


Min bil original

Rosa gallret jag och min kille satt dit på fronten.

Till vänster ser ni min namndekal i vitt med originalsidoblinkersen (orange), sen till höger ser ni hur snyggt det blev när vi bytte till vita sidoblinkers (de blinkar ändå orange).

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 15 februari, 2009 22:33 detta:

    Fett söt bil:)

    Svar: Datorn är inte lika seg men den hittar inte internet och usb enheter. Inte ens proffshjälpen lyckades. Snyltar på andras datorer nu. Kanske får köpa mig en ny:/

    Ja precis, bara för att man inte har erfarenhet. Men man kan inte få någon om man inte får jobb någon gång heller..

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 15 februari, 2009 23:21 detta:

    Svar: Förstår det, kommer säkert bli lika när jag skaffar bil:P

    Jo jag har alla skivor men den vägrar fungera i alla fall. Skothög! Hoppas killen imorgon kan hjälpa i alla fall:)
    Ah om han inte kan fixa den så köper jag nog en ny, den här har ju levt i några år nu:P


    Ja men precis, jag får gå en runda i matbutikerna:)


    Du är utmanad i min blogg också!:)


    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 15 februari, 2009 23:51 detta:

    Låter som ett trevligt jobb tycker jag! Jag måste ta tag och söka lite sommarjobb snart... Måste ju tjäna cash så jag kan leva även under sommaren när inte CSN underhåller mig!

    Jag blir så himla glad när jag får så fina kommentarer om min blogg, det värmer jättemycket! Tack så himla mycket :) Jag har lagt till din blogg bland mina favoriter bara så du vet!

    Hoppas du har haft en fin söndagskväll, kramar!  

  • Anonymous Anonym skrev 16 februari, 2009 11:34 detta:

    Ja ibland är det bra att vara ifrån varandra ett tag

    Ha en bra dag!!  

  • Anonymous Anonym skrev 16 februari, 2009 16:54 detta:

    Just nu läser jag affärsplanering och marknadsföring :) 15poängskurs som tillhör programmet. Du då?

    Jag använder inte bloglovin utan ett gammalt RSSprogram som funkar fint ändå. Men jag kan inte hitta dig där heller, vet inte varför, men jag har lagt till dig som en favorit i bokmärkesfältet eller vad det nu heter :)

    Hoppas du har haft en bra dag!  

  • Anonymous Anonym skrev 16 februari, 2009 16:58 detta:

    Svar: Ja skotbil:P Allt ska bara fungera, hatar krångel:P

    Jo fjällen är fint och härligt faktiskt:)

    Ja men gör det:)

    Nej precis men jag hoppas den vill leva något år till iaf!

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)