07 februari 2009

Utekväll

Igårkväll efter träningen så gjorde jag mig i ordning och åkte in till mina kompisar i stan, vi hade först lite förfest hemma hos en kompis kille innan vi skulle ut. Vi blev övertalade att gå till lemon, inget roligt ställe visade det sig! Proppfull, liten schlagerbar... Fullt av en massa äldre killar som stirrade.
Vi bestämde oss för att gå därifrån, men visste inte vart så vi åkte mot chaplins för att se hur det såg ut där. Men väl där va vi inte så sugna längre så vi gick in på mc donalds istället :P Jag åt en Mc bean, inte så god... smakade bara starkt.

Kvällen va ändå väldigt lyckad! Man kan inte ha en dålig kväll med mina underbara kompisar :)

Här är lite bilder från kvällen :)
Jag hemma

Tjejerna på Lemons
Jag och Malin
Jag
Amanda och Emelie
Emelie

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)