16 februari 2009

Utmanad

Jag blev utmanat av: Erica

Regler:

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

7 sanningar om mig:
- 1. Jag är mörkrädd... tycker inte om när man inte ser ordentligt omkring sig.
- 2. Jag har tvångshandlingar som att jag måste kolla att elen är avstängd på allt flera gånger per kväll...
- 3. Jag har en stor låda med "Sagan om ringen" saker + ca 15 affischer från filmen, jag va helt galen i den och samlade på allt som fanns till filmen. Den är fortfarande min favoritfilm men jag köper inte en massa saker längre.
- 4. Jag äger ca 100 st kaninprydnader från att jag samlade på det när jag va liten (allt ligger undanpackat nu, men jag kan inte sälja det... )
- 5. Jag vill ha barn en dag men är livrädd för att skaffa det!
- 6. Jag är för dålig på att slänga saker, tänker att allt kan vara bra att ha.
- 7. Jag har alltid dåligt samvete för allt! Även saker som jag inte kan göra något åt, t.ex saker jag själv inte gjort och att djurförsök existerar

Jag utmanar:

Anna Sanna Anneli Emelie Fröken Gynning Milla Ebba

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 16 februari, 2009 18:52 detta:

    Åh jag har faktiskt redan svarat på den en gång men kan försöka igen i morgon :)  

  • Anonymous Anonym skrev 16 februari, 2009 19:08 detta:

    Åå vad kul att du utmana mej :-) Ska fixa & lägga upp det sen då, svårt att komma på grejer haha.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)