23 februari 2009

Väntan

Jag sitter och väntar på att Mattias ska komma hem, så han kan ge mig lite starthjälp... min lilla bil är urladdad igen :/ Jag kör för lite och för korta sträckor. Kanske jag tar Mattias bil istället så slipper vi hålla på med startkablar.
Jag har tänkt att åka ner till gymmet och försöka träna lite fastän ryggen fortfarande inte är bättre. Jag kommer inte att träna nån övning där ryggen gör ont och så kommer jag ta det väldigt försiktigt. Men det känns som jag måste röra lite på mig. Jag får så ont i alla leder när jag inte tränar + att det kanske kan vara bra att värma upp musklerna lite.

Jag har nästan bara pluggat sen jag kom hem vid ca 13, men det går så långsamt! Jag har bara hunnit göra ett tal, och det är fel. Jag förstår verkligen inte hur jag ska göra för att det ska bli rätt.

Det har kommit upp bilder på Tresexti.se på oss, från när vi var där i fredags. Här är en: (jag är längst till vänster)

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)