15 mars 2009

Äta, äta, äta...

.... så gick mina tankar igår kväll! Vet inte varför, ibland så måste jag bara tugga hela tiden. Som sötsug fastän det inte tar stopp när man äter något sött. Jättejobbigt för jag blir helt rastlös och går bara omkring och letar efter nåt att äta... tror det är ett pms besvär... Tur att "attackerna" inte kommer så ofta :P men jag han ändå äta endel. Först så blev det lite glass, sen åt jag av Mattias dillchips med dipp, sen två små muffins... allt det på en kväll... Lyckades iallfall hålla mig borta från godiset :P

Etiketter:

8 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 15 mars, 2009 20:44 detta:

    Ja du skippade ju godiset, lite positivt:) Jag har också vissa dagar då jag bara äter!

    Svar: Ja det har jag:) Jag är en tävlingsmänniska så när jag väl springer så kör jag på bara:P Alla andra flåsar ju också så man är inte ensam:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 15 mars, 2009 21:46 detta:

    Svar: JA men du hade ju kunnat ätit allt också, om man ska se något positivt i det hela:P

    Ja verkligen:) Många andas högt så det är nog ingen fara:)

    Jag har ju stenar på mitt med:) Köpt på Glitter så det håller nog inte så länge;P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 02:10 detta:

    Tack! Ja, jag är lite bitter över att snön ligger kvar, den önskar jag bort!  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 09:59 detta:

    Känner igen det där, jättejobbigt. Vet inte riktigt vad man ska göra när man känner så, det finns liksom inget stopp på en. Man får väl försöka lära sig att stå emot =/

    Jag hittade lite kläder på H&M som jag kunde ha på kalaset, men det var inte lätt vill jag lova. Dessutom var Fredrik ganska trött på mig efter ett tag, då gick det ändå på mindre än 2 h...

    Helgen för min del gick inte så bra som jag hade tänkt. Men jag är nöjd ändå, gick bättre än de senaste helgerna. Och nu är det ny vecka och då j*klar ska jag ge järnet =D  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 10:53 detta:

    Hejhej ! =D Vad händer idag?

    Ska vi följa varandras bloggar vi bloglovin? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dg o du vill :D  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 14:12 detta:

    Hej ,aa tack så mycket <3  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 15:37 detta:

    Bra jobbigt att känna att det är dags snart. Känner mig så nervös att jag inte ska klara det. Första tentan... :(

    Nej, det är faktikst inte så svårt. det är som att sätta på lösnaglar, men att det är lite mer att fila och tar aningen längre tid. Men de håller ju då bättre också. Klart värt det!  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 16:11 detta:

    Svar: Ja visst gjorde den:)

    Jag längtar till sommaren så att jag håller på och avlider känns det som:P

    Ja men glitter har nog inte bästa kvalité direkt:P Det kostade ju typ 60kr också så;P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)