11 mars 2009

Då var det snart sängdags..

Dagsummeringen som jag alltid glömmer kommer här:

Mat:
Frukost: Två skivor fitnesbrot med edamerost, gurka och röd paprika.
Mellis: En morot
Lunch: Hälsofil med frusna jordgubbar, solrosfrön, pumpafrön, lite müsli och havreringar.
Mellis: En stor kopp kaffe med lättmjölk och ett gigantiskt äpple och lite pumpafrön.
Middag: Ett hopkok av linser, krossade cocktailtomater, frusen hackad spenat, gröna bönor (kommer inte på namnet) och broccoli med lite kryddor. Till det hade jag en fullkorns tortilla från santa maria.
Kvällsmål: Ett äpple.

Träning:

20 min cross-trainer
ca 15 min mag- och ryggträning.

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 11 mars, 2009 22:56 detta:

    den frukosten såg sjukt god ut. kanske skulle prova det någon gång! mycket fin blogg du har förresten :D  

  • Anonymous Anonym skrev 11 mars, 2009 22:59 detta:

    Ja :) fast har stressat alldeles för mycket känner jag. Hur har du haft det då? :)  

  • Anonymous Anonym skrev 12 mars, 2009 13:23 detta:

    ooh din middag såg så gott ut juh ! nyttigt :)  

  • Anonymous Anonym skrev 12 mars, 2009 13:34 detta:

    Så gott det såg ut =)
    Sitter i skolan nu som vanligt... ska iväg o träna sen iaf. Hoppas du har en bra dag!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)