23 mars 2009

Det kan inte vara sannt...

Jag tittade just på vilka böcker jag ska köpa till Jöken (juridik för ekonomer) och det är 7 st!
Så imorgon ska jag gå och kolla om jag kan hitta dem begagnat, annars måste jag beställa för vi ska redan ha läst 5 kap i en bok till på måndag då vi har introduktion.

Jag har tyvärr inte haft så mycket tid för bloggen idag, kommer vara så fram till tentan tyvärr... men sen kommer jag vara mer aktiv än nånsin ;) Tentan är på torsdag...

Nu ska jag ta och gå och lägga mig så fort jag svarat på era kommentarer.

Sov så gott!

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 23 mars, 2009 23:25 detta:

    sv: ja de va synd =/ men så är de ibland ..

    ja de ska bli supermysigt verkligen :D känns som om man behöver de nu ..
    haha ja fast ändå inte, jag hade blivit galen :P fast alltid bra med en spark i rumpan i guess.
    hur går det med ditt tenta plugg?

    japp de skulle dom, de ska bli spännande o se :)  

  • Anonymous Anonym skrev 24 mars, 2009 09:25 detta:

    köper i stort sett alla mina böcker begagnat faktiskt men nu har det inte blivit att jag har köpt många alls utan lånat dom istället. hoppas tentan går bra!

    sv: jodå, hon visste vad hon gjorde. det kommenterade hon flera gånger och hundra olika ursäkter drog hon med också..  

  • Anonymous Anonym skrev 24 mars, 2009 09:26 detta:

    Jag förstår dig. Lycka till på tentan i alla fall:)

    Svar: Ja jag vill verkligen ha den!:P

    Jag blev också alltid hungrig när jag pluggade och så:P

    Nej det har du rätt i;P Fast jag tycker det är lite läskigt att flyga jag med men det går:P

    Ja jag hoppas verkligen att jag får hem sakerna! Annars får jag leta nya på något bättre ställe:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 24 mars, 2009 09:32 detta:

    Du behöver inte alla böckerna till jöken, så vänta lite tills du kollat upp vad exakt ni ska gå igenom. Ja behövde bara 3 böcker till slut!
    Ha en bra dag kram!  

  • Anonymous Anonym skrev 25 mars, 2009 08:20 detta:

    Hoppas du hittar dem begagnat. Var ju en hel del böcker!

    Jag satt och tyckte det var så skönt att vi inte hade fått någon snö. Det visar klart och tydligt på att man inte ska ropa hej förrän man är över bäcken. Det snöade självklart på kvällen sen och idag ligger den fortfarande kvar. Haha!
    Men så är jag ju inte hemma i Skåne just nu utan en lite, lite längre norrut ;D

    Det är aldrig lätt att äta bra när man är stressad. Det är något som jag vet att jag måste öva på. Problemet är att jag inte vet hur. Faller ju dit varje gång =/

    Hoppas pluggandet flyter på idag!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)