31 mars 2009

En lång dag!

Den här dagen har varit väldigt lång men bra. Imorse var jag på föreläsning i juridik, sen satt vi och diskuterade våran rest från statistiken och en tjej visste vad vi skulle göra så hon skulle skriva det hemma, jättesnällt :) Så det gick fort och bra!
Sen mötte jag Mattias i Täby centrum och åt lunch, det blev en vegetarisk hamburgare med pommesfrites :) Jättegod! Men inte så nyttigt kanske... Mittemot på bilden är Mattias lövbit med pommes och bearnaisesås.
Sen kikade vi runt lite i Täby centrum, men jag hittade inget direkt... ett par arobicskor på Sportex, men de fanns inte i min storlek... jättesynd för de va på rea!

Efter det åkte jag tillbaka till skolan på inriktningskväll, tror marknadsföring lät mest intressant, men det är så svårt att veta! Sen måste jag kolla lite på hur arbetsmarknaden ser ut. Innan de började prata så fick vi kanelbulle, te och kaffe. Själklart så va jag tvungen att ta en... så god! Sen i pausen fick vi en jättegod baguette! Jag tog den vegetariska så klart, med ost, avokado, gurka, sallad och en jättegod dressing. Till det fick vi en flaska "Vitamin Focus" med svartvinbäsrsmak. Va faktiskt väldigt god, fastän jag inte tycker så mycket om svartvinbärssmak på saker.
Efteråt vid minglet serverade de vin (tror jag), ost, kex och lite frukt. Men jag åkte hem då.

Sen hemma har jag ätit lite pasta med pesto som mamma hade lagat till middag för det är ju så gott!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 31 mars, 2009 22:21 detta:

    Båda tallrikarna såg riktigt goda ut! *dregglar*

    Svar: Ja så jag ska nog försöka leva som vanligt bara:P

    Okejokej jag ska kolla in de sidorna iaf då:)

    Det är sant, lika som när man har en dålig hårdag. Det är bara en själv som lägger märke till det;P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 31 mars, 2009 22:45 detta:

    juridik är lite spännande faktiskt :D

    jo, är också lite sugen på påskliljor.. och tulpaner.. ja färgglada blommor helt enkelt :D

    ja, tävlingen avslutas kl 23.59 så du får snabba dig ;)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)