14 mars 2009

Fixat

Nu har Mattias fixat sidan, så nu ska allt se bra ut :) Säg gärna till om ni hittar något fel.

Jag har precis kommit hem från jobbet nu och har ätit lunch. Idag blev det två skivor fitnesbrot med avokado på, jättegott :)

Tror att Mattias och jag ska iväg en snabbis till Täby centrum nu för att se om träningskläderna jag skrev om förut finns på H&M.Bilden visar min frukost. Idag blev det ett äpple jag skivade och hade kanel på, sedan in i micron några minuter. På det hade jag sen lite fil och solrostjärnor och en skiva fitnesbrot med edamerost och gurka på till.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)