27 mars 2009

Fredag

Jag har varit vaken nästan en timme redan... börjar bli väldigt hungrig så jag ska strax gå ner och göra lite frukost. Tror det får bli en macka med ett ägg på idag innan gymmet.

Imorse vaknade jag och det va sol ute :) Så jag funderade på om jag skulle prova att gå ut och springa en lite runda innan gymmet. Sen såg jag att det blåser riktiga stormkastvindar och så kom jag på att alla är i skolan/ på dagis nu och jag har ingen lust att springa förbi dom då... Spåren i skogen är nog fortfarande för isiga.

Sen blir det städning, handlin av pressenter, pluggande, bakande och laga mat idag. Fullbokad :P

Hoppas ni får en jättebra dag allihiopa!

Etiketter: ,

5 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 27 mars, 2009 10:52 detta:

    Åh... Jag vill bara att tentan ska starta NU! tre timmar kvar och jag har ingenting att göra. Väntar typ på att det ska bli lunchdags!

    Låter som du har en bra dag du har framför dig :)  

  • Anonymous Anonym skrev 27 mars, 2009 10:53 detta:

    Härligt att tentan är över och att du fått tag på så många böcker begagnat. Lär ha sparat en hel del pengar på det, hoppas jag =D

    Är så trött på allt idag, helt uppgiven. Vilket inte är särskilt bra. Har varit och norpat en hel del från godispåsen som vi ska ha till ikväll. *suck*, just nu längtar jag till måndag då jag har helgen bakom mig och kan köra på för fulla muggar, igen...  

  • Anonymous Anonym skrev 27 mars, 2009 11:03 detta:

    Hoppas du får en bra dag med allt du ska göra:)
    Det blåser här med, så jag tog en kortare promenad med hundarna:P

    Svar: Det måste vara det:)

    Bra, då ska jag kolla idag om pengarna har kommit in iaf. Han ringde igår på förmiddagen och talade om feler och att han skulle sätta tillbaka pengarna.

    Jag tror det går i repris på lördagar. kvart över två om jag inte minns helt fel. Det går en gammal repris från -07 före och sedan går den från -09 efter. Tror att det är 14:15:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 27 mars, 2009 11:03 detta:

    sv: ja solen kan lura en.. här är de snöstorm istället typ.. vadå deprimerande??

    låter som en bra dag :D fyller han år tros? :)

    jag ska luncha med en kompis snart, coh sn blir de middag med bästisarna ikväll :) ska bli mysigt!
    och nu är de heeelg :D  

  • Anonymous Anonym skrev 27 mars, 2009 12:02 detta:

    Verkligen, det är skönt att det är över. som en sten som läyttar från axlarna. Så vi får hoppas på det bäsat. Tycker det blir så krystat vid sånna där tillställningar. Men kändes det bra, så går det nog bra! :)

    Ha det bra!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)