12 mars 2009

God morgon

Jag ska snart iväg till skolan på föreläsning, ingen aning om vad de ska prata om för de har inte lagt ut några föreläsningsanteckningar :/ Nånting om statistik iallafall :P

Funderar på om jag ska ta tunnelbanan in till Åhlens city efter föreläsningen... det borde inte ta så lång tid, jag borde hinna gymma efter ändå. För om de har min mugg någonstans så måste det vara på åhlens city! Jag måste verkligen ha den, har pratat om att jag vill ha en termosmugg så länge nu och den där är jättefin.

Ha en bra dag!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 12 mars, 2009 09:02 detta:

    Lycka till på föreläsningen och träningen:)

    Svar: JA då ser man att det verkligen fungerar också:)

    Frakten var dyr på forever21 också, tänkte köpa linnet men frakten gick på mycket mer än själva linnet och då var det inte värt det:/ Men beställer man mycket blir det ju inte så farligt. Jag har dock inte råd att beställa mycket:P

    Jag har alltid trott att jeansleggings sitter jätte tight i midjan för det ser ut som så när de hänger på galgen men de var riktigt sköna och snygga faktiskt:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 12 mars, 2009 14:37 detta:

    Svar: Ja det är bra att ha:)

    Att vara hungrig är nog det värsta som finns alltså:S Men om du inte hinner träna idag så kommer det ju fler dagar:)
    Det är ju viktigt att plugga också.

    Ja jag kanske kan ragga upp någon som vill beställa med mig så delar vi på frakten;P Men mina kompisar är nog inte på tyvär:/

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)