28 mars 2009

GRATTIS ÄLSKLING

Idag fyller Mattias 23 år! Helt ofattbart hur fort tiden har gått... om exakt en månad har vi varit tillsammans i två och ett halvt år.

Gå gärna in i hans blogg och gratta, då blir han jättelycklig för han får inte kommentarer från så många andra än mig :P Här kommer ni till hans blogg/sida han håller på att göra

Av mig får han tyvärr inte mycket idag eftersom det jag beställt inte har kommit. Men en liten sak ska han få och ett kort :P

Nu ska jag fundera ut vad jag ska äta till lunch innan jag vräker i mig för mycket godis för att jag är hungrig.. Kom precis hem från jobbet, eller jag va i centrum en snabbis efter för att köpa en liten sak till Mattias också. Så nu är det lunchdax! Lite sent bara...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 28 mars, 2009 15:58 detta:

    Grattis till honom:)

    Svar: Okejokej:) ja jag kan släcka allt utom en tv jag med:P

    jag har det där gula body butter här hemma. det gillar jag:)

    gud jag har också ätit så jäkla mycket på sista tiden!:S Måste bli ändring snart.

    ja jag med:) ingen tycker om bortskämda snorungar heller förutom föräldrarna själv så:P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 28 mars, 2009 16:32 detta:

    vad roligt :D grattis till honom! ska ni göra något speciellt idag då tro?

    ja mittensängen är väl den vi är mest inne på också :) oki, får man fråga varför det mest blir kaffe på eftermiddagen? här är det snarare morgon och kväll och ofta inget alls mitt på dagen, hehe..  

  • Blogger Mattias skrev 28 mars, 2009 19:13 detta:

    Tack älskling för den presenten jag fick nu, väntar nyfiket på den andra! Vilken rolig låt för mig :P *Puss*  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)