27 mars 2009

Jag älskar The Body Shop

Det blev endel shoppande på The Body Shop och allt är till mig :P Jag började verkligen få dåligt med produkter. Dom har alltid så bra erbjudanden! Jag handlade för 694 kr och fick då med den fina sminkväskan och lite produkter. Sminkväskan känns verkligen som att den är i bra kvalite och är lite olivfärgad. Dessutom är den mycket bättre än den jag har nu eftersom den har band i som man sätter fast maskaran å penslar å så i.

Dessa produkter köpte/ fick jag:
1. Hallon body butter 165 kr
2. Warming Mineral Mask 165 kr
3. Vitamin E ansiktskräm (gratis)
4. Total Energy Exhilarating body wash (gratis)
5. Liten Divide & Multiply Mascara (gratis)
6. Liten Mango Body butter (gratis)
7. Total Energy Enlivening body gel (gratis)
8. Sminkväskan (gratis)
9. Aloe Smoothing night cream 219 kr
10. Aloe gentle Exfoliator 145 kr

Sen köpte Mattias och jag varsin present till Johanna som fyller år på måndag. Mattias får bara ett kort imorgon... hans present har inte kommit än och den andra presenten har jag inte hunnit åka iväg och köpa...

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 27 mars, 2009 21:55 detta:

    kul att man fick lite extra :D

    sv: ja det är inte alltid lätt fast jag brukar köra med vissa standardfrågor om inte samma personer har frågestunder då vill säga :D  

  • Anonymous ida skrev 27 mars, 2009 23:29 detta:

    sv: ja va bra, jag ska kolla in de direkt :)

    haha de gör den inte hos mig, jag har på så högt så blir jag supertagg o presterar superbra :D

    ja den blev jättemysig. kommer sakna dom så mkt =/
    hur blev din kväll?  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 27 mars, 2009 23:55 detta:

    Skönt med lite nytt i badrummet!:)

    Svar: Haha okej:P Ja jag har haft en riktig ätardag idag:/

    Ja klart de finns bra också:) Men i affärer kan man nog se en hel del som gör fel:P

    Aa precis, har inte kollat ikväll men jag ska ändå vänta till måndag med att höra av mig och se om pengarna kommit in då:)

    Haha ja gör det du;P

    /E  

  • Anonymous Malin skrev 28 mars, 2009 00:03 detta:

    hehe, nje det är ju inte alla som tittar på det :)

    tycker det är superkul med "extragrejer". kul bara på kicks när man får lite prover och grejer :D  

  • Blogger Mattias skrev 28 mars, 2009 08:41 detta:

    Längtar till mina presenter!  

  • Anonymous [Make-Up Your Mind] skrev 28 mars, 2009 19:42 detta:

    Det var ingen dålig shopping :) Det är kul att köpa mycket på en gång tycker jag, speciellt när man får såna där presenter på köpet. Jag har säkert 3 såna lite mindre necessärer hemma, från tidigare erbjudanden.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)