29 mars 2009

Jöken

Nu har jag kommit hem från jobbet och ätit middag. Jag han inte skriva nåt inlägg innan jobbet eftersom Mattias hade båda datorerna....

I morgon börjar Jöken (juridik för ekonomer), jag har tyvärr inte hunnit läsa någonting till introföreläsningen som man ska, men jag får ta igen det efter. Har suttit med våran restuppgift så fort jag har haft tid, sen har det ju varit firande av Mattias å så också :)

Jag har blivit helt beroende av Bridge blandning... trodde jag aldrig men det är så gott!

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kul att höra att det va så många som släkte ner igår!

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous ericaperzzon skrev 29 mars, 2009 22:19 detta:

    Lycka till imorgon:)

    Svar: Kul att du tycker det:) Jag älskar ju tävlingar:)

    Ja tacos var grymt gott! Ja jag har ju inte tränat där på ett tag:P

    Ja det är sant, men jag dricker inte te eller kaffe heller;P Jag kommer aldrig bli vuxen!
    Nej men jag borde kanske prova på exotiska frukter för vanliga gillar jag inte alls:P

    Gud ja, mina ben är lika. Jag hade sår på mina ett tag i vinter för att de var så torra och kliade.

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)