28 mars 2009

Kom ni ihåg?

Kom ni ihåg att släcka alla lamor å så? Här släkte vi allt, men hade tvn på så vi kunde se robinson. Tyvärr verkade många av min grannar ha missat det eller så ville de inte vara med. Men många hade släkt ner :)
En granne hade däremot tänk upp hela huset... dessutom såg man ju in jättebra då eftersom man själv hade släkt. Så jag såg dottern i familjen gå hemifrån tror jag, och jag tror inte det va nån annan hemma men ändå va nästan varenda lampa tänd. Till och med i tvättstugan!

Undra vad man ska göra nu då... Tråkiga Mattias har somnat! Dessutom är jag lite sur på honom eftersom han försökte ta min godispåse...

Etiketter:

5 kommentarer:

  • Anonymous M A L I N skrev 28 mars, 2009 23:25 detta:

    klart man kom ihåg och ja, jag tycker också de kunde ansträngt sig lite men tydligen var det för jobbigt.

    haha nope inte i den som finns här i alla fall ;P  

  • Anonymous ida skrev 29 mars, 2009 00:19 detta:

    sv: ja dom är de bästa :D kommer sakna dom sååå mkt nu när jag åker =/

    haha de är inget dåligt gym du går på du ;) dom har högt här med, men bara på fredagar mellan 15 & 18 ;)

    åh va gott, var filmen bra? :)  

  • Anonymous [Make-Up Your Mind] skrev 29 mars, 2009 00:30 detta:

    Jag släckte alla lampor och stängde av dator och sånt, sen gick jag på långpromenad för att se hur mörkt det var hos andra. I ett område var det väldigt många som hakat på och hade ljus tända i varenda fönster, mysigt :) Jag kom hem lagom tills timmen var över, men jag har fortfarande knappt tänt någon lampa, och sitter här med tända ljus :)  

  • Blogger Seliste skrev 29 mars, 2009 08:45 detta:

    jag ska göra det någon dag, jag har inte provat än så länge! :D
    vad menar du med det?

    ha det bra!

    kramar*
    /S  

  • Anonymous ericaperzzon skrev 29 mars, 2009 11:23 detta:

    Typiskt bortskämda tjejer att lämna huset sådär;P

    Svar: haha ja men jag tyckr det blir så jobbigt att missa en timme:P

    Ibland tycker jag det är bra med lite senare middag för då är jag mätt så länge så att jag inte äter så mycket onödigt på kvällen:)

    Mina ben är också supertorra!

    Jo, jag med. Ska verkligen försöka minska lite på veckorna iaf. Men jagtycker inte om frukt så jag har lixom inget vettigt att äta istället:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)