16 mars 2009

Kväll igen

Dagarna bara flyger iväg! Som vanligt har jag inte hunnit med att plugga någonting tyvärr. Får bli nya tag imorgon.
Nu har jag precis tittat på Simon och Tomas på trean, de är så duktiga. Idag var det däremot inte riktigt min stil... men de kan verkligen få till alla stilar.
Innan det så var jag ute på en promenad med Emelie, mysigt :)
Mamma sa att det börjar något roligt program som heter "ballar av stål" på femman vid tio. Kanske man ska se, det ska tydligen vara lite som dolda kameran. Nån som sett det?

Jag har precis ätit lite kvällsmål också :) fick bli en till avokadoknäckemacka, en apelsin och en god kopp te.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)