16 mars 2009

Lista

En kul lista jag hittade i Ericas blogg
Jag trodde inte jag va så ytlig....

Du äger...
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 11

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
(/) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
(x) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 4,5

Du har...
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 3

Totalt: 18,5

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Etiketter:

10 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 21:50 detta:

    Lite rolig lista men jag tror knappast den stämmer:P

    Svar: Ja men gör det du:)

    Nejdå min dag den dög faktiskt:)

    Tur att min mamma älskar värme precis som mig:) Min lillebror blir dock sjuk om det är för varmt. Han kan inte vara ute en stekhet sommardag utan att bli sjuk:P

    Ja men precis. Förstår om du inte vill köpa så mycket om du ändå har ett mål att gå ner:) Jag vill bara få bort 3kg och även om de försvinner så har jag nog sammastorlek:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 21:56 detta:

    nja det gick så där men annars okie :)

    jag såg hela 1 2 3 , den är assss bra like it heheh :)
    hur är det annars sötis?  

  • Blogger M. skrev 16 mars, 2009 22:13 detta:

    tittar in och önskar en god natt. hoppas att din måndag har varit bra :) kram  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 22:31 detta:

    sv: va bra :D känns som du valt rätt då? :)

    japp precis sån är vår resrutt :) miami, la, sf & nyc :) flyger mellan alla utan LA & SF för där är de ju så nära :) japp de ska vi, men ska va där i sex veckor så vi har tid på oss :)
    förstår de, reste du nåt innan du började plugga eller började du direkt efter gymnasiet?
    usch va jobbigt att va flygrädd, de är nog jag med egentligen men jag gör de ändå haha. är bara rädd i starten faktiskt :)  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 22:50 detta:

    haha såna listor är alltid roliga :D  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 23:04 detta:

    Svar: Ja den är jättesöt tycker jag:)

    Lite utfyllnad och tidsfördrift:P

    Ja det är nog jobbigare än vad vi kan föreställa oss skulle jag tro. Men dom skulle bara veta hur hemskt det är att frysa också:P

    Nej jag behöver inte gå ner egentligen men jag vägde 3kg mindre förut och var mer nöjd då så det är endast därför:) Men jag kommer nog aldrig banta, tränar gör jag däremot mer:) Ett tag blev jag beroende av träningen. Vägde 5kg mer då än vad jag gör nu för att jag tränade och byggde muskler. MEn vem vill se ut som en man i kroppen? Inte jag i alla fall så därför blir det mer löpträning nu:)

    Rösta gärna på mig som veckans blogg som jag skrev om nyligen:)

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 23:21 detta:

    sv: ja de va superskoj :) jag är jätteglad haha !

    ja de är ju så, hur länge är din utb? :)

    hahaha ja men man är nog räddare när man flyger för man inte kan påverka situationen själv alls. man har noll kontroll. men starten , jag är så rädd så rädd haha. sen nä vi väl är i luften är de coollugnt :) men de är början där asså, fyfan.
    ja jag tycker du ska kika in o se vad vi har för oss :) du kan ju låtsas att du är med med? :)

    vad jobbade du som?  

  • Blogger Seliste skrev 17 mars, 2009 13:11 detta:

    *skrattar* det där var roligt! jag ska också göra testet! :D

    det är bättre nu :) lite förskylning kvar, men jag har börjat träna igen och det är så skönt.

    det var fint sagt och bra mål med för den delen :)
    jaa, visst är det snyggt att vara vältränad och att kuta på, lyfta tunga vikter etc.?

    tack du med!

    kramar*
    /S  

  • Anonymous Anonym skrev 17 mars, 2009 13:21 detta:

    sv: oki, lite planer då med andra ord! :)  

  • Anonymous Anonym skrev 17 mars, 2009 21:17 detta:

    Haha, fy fasiken vilken lista. men dte kan inte stämma, synade den och hamnde på 25p. HJÄLP. Det är inte sant...  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)