14 mars 2009

Lite shopping

Det blev lite shoppat idag iallafall. Sakerna från H&M var inte bar... byxorna kändes som att de var i dålig kvalité och linnet fanns inte i min storlek.

Däremot hittade jag ett par mjukisbyxor jag också kan ha på gymmet på Intersport för bara 200 kr och så blev det ett paket med två par tjocka svarta tights från H&M för 149 kr.

Jag han tyvärr inte gå in på The Body Shop och köpa en ny ansiktstkräm, får göra det nån annan dag.

Nu är det snart middag, potatisklyfter med provancaliska kryddor och kidneybönor med beranaisessås till. Gott :)

Hoppas eran dag varit bra!

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 14 mars, 2009 19:30 detta:

    Skönt med lite nytt:)

    Svar: jaha okej kanske får göra det:) Men vet inte vart jag skl sätta in den:P
    Men bilderna kan man ju lägga till på iaf:)

    Okej måste se den nåt tag:)

    Jaha men jag måste prova den mjölken nåt tag!:)

    Hoppas du får en bra kväll!:)

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)