21 mars 2009

Lyckad utekväll


Vi hade det jättekul igår. Lite förfest och PS3 hos Janne och Susanne, sedan mc donalds och 360 :)

Bilderna från kvällen har redan kommit upp på tresextis hemsida och på Mattias och jag är på framsidan av albumet på sidan :) Jätteroligt, tyvärr ser jag inte så glad ut :P Bilden är den högst upp. Hittade också att vi ligger på förstasidan på Efterfesten.se :)

Här nedanför är två till bilder från kvällen. På den översta ser ni mig i röda linnet med Mattias till vänster om mig.
På den nedersta är det jag :)

Etiketter:

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 21 mars, 2009 14:10 detta:

    Vad fin du var igår:)

    Svar: Jaha okej, hoppas de flesta ser bloggen rätt då:)

    Ja det hoppas jag med:)

    Vi gick faktiskt i 1,5 timme idag så det var skönt!:)

    Jodå pappa var inte lika jobbig sen:P Han är så velig så därför blir jag otålig;P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 21 mars, 2009 15:36 detta:

    sv: ja de gick superbra :) dom vann så dom är i semi :)

    haha förstår de, ni får ta tillvara på helgerna :)

    vilka fina bilder, verkar som de blev en lyckad utekväll :)
    ikväll är det min tur, haha!  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 23:32 detta:

    Ser ut som du haft en bra helg :) Det har jag haft.
    Jo jag var riktigt stolt över mig själv som sprang långt på en såpass bra tid också :) Man blir pepp när resultaten visar sig=) kram på dig  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)