21 mars 2009

Max Payne och svullande

Mattias och jag ska snart sätta på filmen vi har hyrt "Max Payne". Nån som sett den?
Mattias blir galen på mig om jag dröjer längre :P Om ni har lust kan ni kolla in hans blogg också FasterHarderMattias och så ni vet så är namnet för att han heter Harder i efternamn... därför han gillar versionen på denna film som han skriver om i sin blogg också :P Kommentera gärna så blir han lycklig.

Det har blivit jättemycket ätande idag! Jag har varit så sugen.. först fika hos min morbror som fyllde år. Sen en tredjedels pizza (Min favorit Banana) och nu ska jag äta naturgodis till filmen. Då har jag ätit frukost lunch och mellis innan dess också :P

Jag har något jätteroligt att berätta sen också! Men det hinner jag inte just nu...

Hopaps ni har en jättebra kväll!

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 21 mars, 2009 22:46 detta:

    antar att banana är pizza med banan? ;P är inget fan av det alls faktiskt.

    sV: jo jag funderar starkt på att byta kudde men vi får se hur det blir. ska prova sambons kudde ett tag och se om det är det det beror på..

    jag vet faktiskt inte om den har kommit ut än!

    sov så gott, kram  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 14:02 detta:

    sv: ja jag hoppas verkligen att den är här för o stanna :)

    ja gårdagen var jättetrevlig! förutom att hv förlorade då men de glömde vi rätt snabbt haha!

    vad gjored du igår?  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 15:35 detta:

    Det var ju inte så farligt mycket ändå. Det syns ändå inget om man äter mycket en dag:)

    Svar: Tack

    Ja jag med, jag kan inte rensa:S Men lite fick jag bort i alla fall. Fast jag har fortfarande för mycket;P

    Ja det blev 1 timmer promenad idag och sedan gymmet så träningen går bra:) Men så sitter jag precis och äter godis som blev kvar igår innan jag ska äta mat:/ inte bra.

    Haha j jag är också ganska velig men min pappa tar hem priset;P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 22 mars, 2009 16:06 detta:

    Okidoki :) Kul!
    Har velat pröva det men har inte hittat någon stans man kan göra det :p

    Ibland får man svulla oxå :p  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)