20 mars 2009

Mc donalds och 360?

Det blev så att jag gick på spinningen... Va helt slut efter, det såg ut som jag duschat... men jag fortsatte in i gymmet för lite styrka också.
Jag har tyvärr avbokat Skivstången och stripchair. De är så sent, och jag tror jag ska iväg med Mattias och hans kompisar och äta på Mc Donalds (Jag vägrar säga donken, tycker det låter så fult) och sen ut på 360.

Nu har jag precis ätit min lunch alldeles för fort! Jag va jättehungrig och så va det väldigt gott :) Idag blev det havregrynsgröt med hallon, kanel och sojamjölk.

Nu ska jag svara på kommentarer och sen måste jag plugga mera...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 20 mars, 2009 16:46 detta:

    haha donken är ju sjukt smidigt o säga ;P

    sv: ja det är väldigt jobbigt faktiskt :(  

  • Anonymous Anonym skrev 20 mars, 2009 18:22 detta:

    Härligt med träning, här blev det bara promenad:)

    Svar: Ja men det bara blir så. Jag har ju tv och allt på mitt rum så därför hamnar jag här:P

    Ja alltså gymnasiet är så saknat! Kul att gå ut!:)

    Jo men föräldrar ska ju faktiskt stötta:/

    Ah en bra förlälder:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 20 mars, 2009 20:11 detta:

    Hoppas du får en underbar helg!  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)