12 mars 2009

Middag

Idag blev det majsschnitzel till middag :) Det är så gott! Till det hade jag "Bladspenat, paprika och sockerärter" från Findus", haricots verts, en morot och en sås jag gjorde av passerade tomater, lite felix chilisås, pizzakrydda och en vitlöksklyfta. Blev jättegott :) Tyvärr ser bilden väldigt plastig och äcklig ut...

Majsschnitzeln från hälsans kök kan jag verkligen rekommendera! Blandningen från findus är också jättegod och innehåller lite ost och solrosfrön, den rekommenderas den med.

Etiketter:

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 12 mars, 2009 21:00 detta:

    Ser färgglatt och gott ut tycker jag =)

    Träningskläderna från H&M har jag sett i butik så de är ju bara till att leta upp och testa. Håller helt klart med dig om att det är skönt med lite längre linnen. Det värsta jag vet är när det glipar, dels för att det inte är så snyggt (iaf inte på mig och dels för att det blir så kallt, usch...

    Jo, påminner lite om ViktVäktarna, men med en del bra begränsningar som jag tycker att VV fattas.

    Oj, tenta snart igen! Hoppas du inte har det så stressigt som sist.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)