15 mars 2009

Middag


Jag har precis kommit hem från jobbet nu och ätit en mycket god middag :) Chili utan carne hette det. En vegetarisk variant av chili con carne, med bara bönor och grönsaker i, ingen färs. Till hade vi lite turskisk yoghurt, sallad och tomat, de andra hade tortillabröd til också men jag vill hellre ta mig en ostmacka nu :P
Maten var väldigt god :) Mamma lagade och det var hon som hittade receptet i en "leva och bo" tidning (bilagan till expressen) från förra veckan tror jag... Mycket gott va det och skönt att slippa laga mat själv när man kommer hem sent.

Innan jobbet slängde jag i mig lite råggröt med kanel och sojamjölk :)

Etiketter:

2 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 15 mars, 2009 22:22 detta:

    åh det lät ju lite spännande men kändes det inte lite tomt?  

  • Anonymous Anonym skrev 17 mars, 2009 09:28 detta:

    oj det var ej mycket det heheh men ser gott ut :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)