12 mars 2009

Min vanliga otur

Muggtermosen fanns inte kvar... hon jag frågade sa att de kom in innan jul och har varit slut länge :/ Ho blev jätteförvånad när jag sa att de fanns med i en nyutkommen inredningstidning (där jag såg den). Ibland blir man så arg på tidningarna, nu har jag åkt runt och letat i onödan och bara blivit besviken :/

Blev inget gymmande för mig, kom hem så hungrig, trött och besviken att jag inte orkade mig ner till gymmet.
Har precis ätit en stor likadan tallrik med fil och flingor som igår. Så nu är jag lite piggare och ska ta och plugga. Idag är det bara två veckor till tentan så jag måste ta och snabba på nu.

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 12 mars, 2009 15:17 detta:

    Åh... jag letar också efter en snygg termosmugg. Det är ju perfekt att ha med sig och håller värmen bättre än en pappersmugg :P  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)