16 mars 2009

Mycket att göra

Jag har tyvärr inte hunnit skriva nåt inlägg förens nu, först hade jag båda gruppövning och föreläsning i skolan, och efter det satt jag kvar lite och pluggade med gruppen så jag va inte hemma förens vid två. Då slängde jag i mig råggröt med kanel och sojamjölk innan jag åkte till gymmet, och jag fick faktiskt med mig Mattias idag också! Jag va starkare i en biceps-rygg-maskin måste jag bara tillägga :P

Nu har vi precis kommit hem, vi var nere i affären och handlade lite först också. Efter gymmandet var jag som vanligt hungrig så det blev en mycket god knäckemacka med avokado på och en kopp kaffe :) Nu ska jag fundera ut vad jag ska gör till middag och plugga lite, och självklart svara på kommentarer :D

Ha en trevlig eftermiddag allihopa :)

Etiketter:

6 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 17:33 detta:

    sv; jah o det var den också =D

    Okej det ska jag göra, tack för tipset =)  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 17:58 detta:

    låter som en bra, men hektisk dag :)
    vad pluggar du förnåt?  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 19:12 detta:

    Mmm... avokado det var ett tag sedan. Ska nog inhandla några när pengarna trillar in på kontot, om lite mer än en vecka alltså =(

    Jo, helgen gick väl okej. Men den här ska jag göra ännu bättre. Är kalas den 27:e för en kompis och den 28:e funderar jag och pojkvännen på att fira min bror. Målet är att jag ska köra på perfekt tills den 27:e. Håll tummarna för mig ;D  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 20:58 detta:

    Ja, det känns skitläskigt! Jag läser till entreprenör, Entreprenörellt företagande. Det är svårt att komma igång, o omöjligt om man lägger ifrån sig boken o komma tillbaka...

    Önskar det fanns 5 timmar till på dygnet. Som sagt too much too do.

    alltså... jag köpte ett kit från depend, finns lite överallt o köpa. det kostade typ 150, så lite dyrare, men då e allt med. Naglar, gelé och filar m.m.

    Måste berömma dig för att du e så duktig på att komma iväg till gymmet!  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 21:03 detta:

    sv: tack tack ! dom leder med 3-0 nu så jag är GLAD GLAD GLAD :D

    jaså oj de låter avancerat men skoj. är de kul?
    jag jobbar förfullt, åker till usa om två veckor så de ska bli sköj :D  

  • Anonymous Anonym skrev 16 mars, 2009 21:05 detta:

    Låter som att du haft en bra dag:)

    Svar: Ja det är lite drygt med kallvatten:/ Nej jag vet ju att jag kommer måsta bo i lägenhet när jag flyttar men då ska den vara fin och fräsh:P Många lägenheter är så sunkiga:S

    Jag hatar också kyla. Usch. Det måste vara över 20 grader inne för att jag ska trivas. Hos pappa är det oftast 24 och då stortrivs jag:)

    Jo jag är också lite snål. Extra snål när det gäller smycken för jag använder det så sällan:P

    /E  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)