13 mars 2009

Patrik 1,5

Det blev så att jag fastnade vid filmen ändå. Den var seg, men sevärd och emd ett bra budskap. Som jag sagt tidigare så är jag också väldigt filmkritisk just nu, så den är säkert bättre än vad jag säger :P Det blev lite glass till filmen.. mamma och pappa satt och åt av den nya sorten "Carte d'Or Caramel Cinnamon Waffle" och jag var tvungen att prova... Den var väldigt god. Smakrik med lite annorlunda smak och goda kexbitar.

Nu ska jag ta och lägga mig och sova, möjligtvis att jag läser lite i Vecko Revyn eller Sofis mode som jag inte har hunnit läsa... men först förbereda för jobb imorgon.

Sov så gott!

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 14 mars, 2009 09:46 detta:

    Jag gillade den filmen ja men smaken är ju som baken... Började kolla på filmen Australia i går ja men somnade som vanligt :) Har du sett den filmen?  

  • Anonymous Anonym skrev 14 mars, 2009 11:16 detta:

    Jag har velat se den jättelänge. Har dock inte sett den än;P

    Svar: Ja det va riktigt roligt att förnya garderoben:)

    Haha okej ja men alla har ju olika fransar och olika behov:)

    Borde kanske prova sojamjölk jag med, aldrig testat:P

    Jag hade en bra kväll:) Hoppas du får en bra helg!

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 14 mars, 2009 12:32 detta:

    hihi varför filmkritisk för?  

  • Anonymous Anonym skrev 14 mars, 2009 18:32 detta:

    Jag älskade filmen! först visste jag inte varför men eftråt fanns den bara kvar på hjärnan.  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)