23 mars 2009

Snö...

I morse när jag vaknade var det helt vitt ute igen! Mattias får vänta längre med att byta till sommardäck, för så fort han gör det så blir det snö natten till måndagen så han måste ta min bil som har vinterdäck till jobbet. Det va likadant förra året. Mne det är ju bra att min bil får en långtur. Han brukar inte vilja köra henne annars :P Inte efter att nån hade frågat honom om han hade döpt bilen (Jag har dekaler med mitt namn på sidorna).

Nu ska jag försöka ta mig till gymmet, sen blir det mer plugg och godis... Jag vet inte varför man måste ha onyttigheter när man tentapluggar...

Etiketter:

4 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 23 mars, 2009 15:09 detta:

    Det blir alltid att man vill ha godis när man pluggar. Men det går åt mycket energi åt att plugga också som tur är:P

    Svar: Ja visst var den:P Helt okej att gå runt med i alla fall:)

    Det är mer olyckor med bil än med flyg så det är inte farligt:) Även om jag trodde vi skulle dö när vi kommit till Sverige efter att ha varit på malta. Usch så rädd jag var:S

    Jag har inte heller råd egentligen, men bikiin var i alla fall inte så dyr så jag kanske beställer den sen:P måste tänka lite:P

    Det stod i alla fall kirurgiskt stål eller nåt så de borde vara äkta. Dock var det några som beställt därifrån innnan jul och inte fått hem sakerna än så jag kommer kanske inte få hem det heller:P

    /E  

  • Anonymous Anonym skrev 23 mars, 2009 17:16 detta:

    sv: usch, lider med dig. det är inte jag som har tentaplugg o göra utan hon jag är assistent åt läser på högskolan så jag slipper. jag är mer en jobbig person som säger åt henne o plugga mer ;) muahahaha.

    ja de tycker jag med, inte alls samma som innan när dom är scabbiga äckliga håriga men ändå snygga hahaha. och jag ahde aldrig kunnat bo i det där träsket, FYFAN !  

  • Anonymous Anonym skrev 23 mars, 2009 20:07 detta:

    Det krävs mycket energi för att tänka, vet du, haha ;D

    Usch, vad tråkigt med snö. Jag såg några snöflingor här idag, men det är allt. Skönt att bo i södra Sverige ibland =D  

  • Anonymous Anonym skrev 23 mars, 2009 20:27 detta:

    Vältränad och vältränad... Hyfsat iaf! =)
    Kom du iväg till gymmet? Jag kom nyss därifrån! Ska ta en dusch och käka lite kvällsmat snart! Kram på dig =)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)