20 mars 2009

Stripchair?

Äntligen fredag, fastän jag vet egentligen inte varför det känns bra eftersom jag ändå måste sitta och plugga en massa i helgen inför tentan jag har på torsdag.

Jag funderar på vad jag ska träna idag.

Gymmet har spinning 12-12.45 som jag funderar på.
sen är jag bokad på Skivstångspass 17-18 och Stripchair 18-19... det är två roliga pass, men de är så sena ifall man vill hitta på något i kväll... Får fundera vidare lite, jag har till 14.00 på mig att avboka.

Nu måste jag ta och plugga lite...

Ha en bra dag :)

Etiketter: ,

1 kommentarer:

  • Anonymous Anonym skrev 20 mars, 2009 11:32 detta:

    stripchair låter lite intressant faktiskt, hehe :)

    sv: ja det var många som sa det men jag hoppas det ser ut som det ska nu :)  

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!

<< Tillbaka till bloggens startsida

OM SIDAN
Copyright © 2010 http://anile.se
Om cookies    
Besökare idag:
Besökare totalt:    
(Startdatum räknare: 2009-01-11)